Αποτελεσματικό Marketing και Επικοινωνία σε Τοπικές και Εξαγωγικές Αγορές

Το ΚΕΜΕΛ έχει αναπτύξει σειρά σεμιναρίων και παρουσιάσεων που απευθύνονται κυρίως σε νεοφυείς αλλά και σε μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις.

Εδώ θα βρείτε ολοκληρωμένη παρουσίαση σχετική με το marketing  και την επικοινωνία που έχει επιμεληθεί το μέλος του ΚΕΜΕΛ Δημήτρης Παξιμάδης.

Σημειώνεται ότι η παρουσίαση αποτελεί μέρος ενός διήμερου σεμιναρίου που εμπλουτίζεται με workshops και ασκήσεις για την κατανόηση των εννοιών. Είναι αυτονόητο ότι αυτό το κομάτι του σεμιναρίου δεν μπορεί να μεταφερθεί εδώ και έτσι περιοριστήκαμε στην ανάρτηση της παρουσίασης, που όμως περιέχει αρκετά πρακτικά παραδείγματα.

Τα περιεχόμενα της παρουσίασης είναι:

Αποτελεσματικό Ψηφιακό Marketing και Επικοινωνία

Α. Επίπεδο Ετοιμότητας (Marketing Readiness Level).

Β. Διαδικτυακό Marketing και ΜΜΕ

Γ. Το βασικό «πακέτο» Digital marketing

    1. Δημιουργία Διαδικτυακού τόπου

    2. Εγγραφή σε επιλεγμένους Ηλεκτρονικούς καταλόγους

    3. SEO (Search Engine Optimization) και αργότερα SEM (Search Engine Marketing),

    4. Δημιουργία σελίδας και διαφήμισης στο Facebook

    5. Εmail Marketing.

Κατεβάστε την παρουσίαση εδώ...

Συμπληρωματικά μπορείτε να ανατρέξετε και σε άλλα σχετικά άρθρα για το marketing ώστε να έχετε ολοκληρωμένη άποψη για αυτό το σημαντικό θέμα. Τα άρθρα είναι:

Η εξέλιξη του Marketing και το Βusiness Model Canvas

Βασικές έννοιες Marketing & Επικοινωνίας

Problem Solving, Δημιουργικότητα και Διαφήμιση