Διαβάστε μια εμπεριστατωμένη εργασία που καταπιάνεται με την Έρευνα Αγοράς ως εργαλείο του σύγχρονου marketing και υποδεικνύει την χρησιμότητα στον καθορισμό της τιμής των προϊόντων ή υπηρεσιών και στην πρόβλεψη του όγκου πωλήσεων.

Η εργασία συντάχθηκε από το μέλος του ΚΕΜΕΛ Δημήτρη Παξιμάδη και παραδίδεται σε ομάδες νέων επιχειρηματιών που φιλοξενούνται σε θερμοκοιτίδες, στην προκειμένη περίπτωση στο OK!Thess στη Θεσσαλονίκη.

Για να δείτε την εργασία πατήστε εδώ...

Ημερομηνία: 
Δευτέρα, 2 Οκτώβριος, 2017 - 19:15

Είσοδος Μελών

Ξέχασα το συνθηματικό μου