Όλες οι επιχειρήσεις αλλά κυρίως οι νεοφυείς οφείλουν να καταστρώσουν και να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα marketing και να επικοινωνήσουν την προσφορά τους προς τις αγορές και τους πελάτες.

Είναι συνεπώς αναγκαίο να ξεκαθαρίσουν οι βασικές αυτές έννοιες, του marketing και της επικοινωνίας, και το μέλος του ΚΕΜΕΛ Δημήτρης Παξιμάδης επιμελήθηκε μια παρουσίαση που ρίχνει φως σε αυτά τα ζητούμενα.

Από αυτήν την παρουσίαση αντιγράφουμε την εισαγωγή:

Η παρουσίαση που ακολουθεί φιλοδοξεί να ξεκαθαρίσει τις βασικές έννοιες του marketing και της επικοινωνίας, την διαφορετικότητα των βασικών εξειδικεύσεων, παραθέτει  παραδείγματα Ολικής Επικοινωνίας (360ο  Branding) και προτείνει τον τρόπο που αναλύουμε την αγορά και σχεδιάζουμε ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ και επικοινωνίας στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου Επιχειρηματικού Σχεδίου. Παράλληλα απαντά στο πρόβλημα  κατανόησης του digital ως εξέλιξη και “δημοκρατικοποίηση” του παραδοσιακού  One to One Marketing.

Για να δείτε ολόκληρη την παρουσίαση πατήστε εδώ...

 

 

Ημερομηνία: 
Παρασκευή, 10 Απρίλιος, 2020 - 08:30

Είσοδος Μελών

Ξέχασα το συνθηματικό μου