Επιβεβαίωση ότι το customer acquisition & οι πωλήσεις αποτελούν την Νο1 πρόκληση για τις νεοφυείς επιχειρήσεις στην Ευρώπη?
Τι άλλες προκλήσεις αντιμετωπίζουν? Η PWC διεξήγαγε Ευρωπαϊκή έρευνα για τις νεοφυείς επιχειρήσεις. Τα αποτελέσματα εδώ
Επιβεβαίωση ότι το customer acquisition & οι πωλήσεις αποτελούν την Νο1 πρόκληση για τις νεοφυείς επιχειρήσεις στην Ευρώπη?
Τι άλλες προκλήσεις αντιμετωπίζουν? Η PWC διεξήγαγε Ευρωπαϊκή έρευνα για τις νεοφυείς επιχειρήσεις. Τα αποτελέσματα εδώ
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας (Ε.Ε.Α.) σε συνεργασία με το ΚΕΜΕΛ , στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «EWEUROPE» »/ COS-EarlyWarningEU- «Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την έγκαιρη προειδοποίηση και για την Υποστήριξη των Επιχειρήσεων στη δεύτερη ευκαιρία», διοργάνωσαν Σεμινάριο με θέμα:
«BUSINESS MODEL CANVAS – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ»
Το Σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε την 12/3/2019 απευθυνόταν στους μέντορες του προγράμματος Early Warning και σκοπό είχε να εξοικειώσει τους συμμετέχοντες με αυτό το εργαλείο σχεδιασμού και αποτύπωσης επιχειρηματικού μοντέλου.
Το Πρόγραμμα/Πρόσκληση για το Σεμινάριο παρατίθεται στη συνέχεια.
Πως θα παρουσιάσω την Επιχειρηματική Ιδέα μου σε δυνητικούς επενδυτές με 15-20 διαφάνειες;
Πως θα κάνω έναν επενδυτή να ενδιαφερθεί για την πρότασή μου μέσα σε 60 δευτερόλεπτα;
Θα βρείτε εδώ μια παρουσίαση που επιμελήθηκαν τα μέλη του ΚΕΜΕΛ και απαντά σε αυτά τα ερωτήματα. Παρουσιάστηκε στο GR Bossible 2018 την 1η Δεκεμβρίου 2018.
To NPS (Net Promoter Score) είναι μια καθιερωμένη έρευνα Ικανοποίησης Πελατών . Αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο με το οποίο μικρές και μεγάλες εταιρείες μπορούν να αντιμετωπίσουν τις πιο πάνω προκλήσεις και ξεκινώντας με αυτό όχι μόνο να μετρήσουν αλλά σε συνδυασμό με άλλες ενέργειες να αυξήσουν τους Πιστούς Πελάτες της επιχείρησης .
Επισυνάπτεται αναλυτική παρουσίαση του Εργαλείου
Διαβάστε αυτό το ενδιαφέρον άρθρο πατώντας εδώ...