Μάρκετινγκ για Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό (ΜΚΟ)

Τα μέλη του ΚΕΜΕΛ στο πλαίσιο της εθελοντικής δράσης τους διοργανώνουν σεμινάρια και ημερίδες που απευθύνονται σε νεοφυείς επιχειρήσεις και νέους επιχειρηματίες, αλλά και σε Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς. Οι παρουσιάσεις που προβάλλονται σε αυτές τις εκδηλώσεις, συνήθως, αναρτώνται στην Βιβλιοθήκη του ΚΕΜΕΛ ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν πρόσβαση και σημείο αναφοράς.

Το μέλος του ΚΕΜΕΛ Δημήτρης Παξιμάδης επιμελήθηκε την παρουσίαση

Μάρκετινγκ για Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό (ΜΚΟ)

Ο κύριος ρόλος του Μη Κερδοσκοπικού Μάρκετινγκ είναι να γνωστοποιήσει την ύπαρξη  ενός Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού, να προωθήσει τα ιδανικά και τους σκοπούς του, να προσελκύσει δυνητικούς εθελοντές, υποστηρικτές και χορηγούς και να υποστηρίξει την διαχείριση και διαχρονική τους δέσμευση.

Όπως θα δείξουμε και θα αποδείξουμε στην συνέχεια χρησιμοποιεί τα ίδια εργαλεία και στρατηγικές με το Κερδοσκοπικό Μάρκετινγκ, αλλά χαρακτηρίζεται από έννοιες όπως ευαισθητοποίηση, ενθάρρυνση  δέσμευση αλληλεγγύη και κοινωνική αλλαγή, προκειμένου να πείσει ώστε να προωθήσει τους στόχους του.

Εξ’ άλλου η ομοιότητα των  ΜΚΟ και των ΚΟ συνίσταται και στο ότι και οι δύο πρέπει να ….πείθουν για να «πουλήσουν» την αξιακή τους πρόταση.

Για να δείτε και κατεβάσετε όλη την παρουσίαση πατήστε εδώ...