Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από το Instagram;

Οι χρήστες του Διαδικτύου αντάλλασαν φωτογραφίες πριν από το Instagram, αλλά δεν υπάρχει σύγκριση με αυτά που μπορούν να κάνουν με το Instagram. Με τα έξυπνα φίλτρα και τις δυνατότητες βίντεο, φαίνεται ότι όλοι πλέον βρίσκονται στη κεντρική σκηνή ανταλλαγής φωτογραφιών. Αυτό περιλαμβάνει πάνω από ένα εκατομμύριο κορυφαίους διαφημιστές, συμπεριλαμβανομένου του 96% των εμπορικών σημάτων μόδας των ΗΠΑ.

 

Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, χρησιμοποιείτε το Instagram για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας;

Γιατί να χρησιμοποιήσω Instagram?

Εάν χρειάζεστε πειστικά επιχειρήματα ότι πρέπει να επωφεληθείτε από το Instagram και να το περιλάβετε στο δικό σας σχέδιο μάρκετινγκ, δείτε μερικά αξιοπρόσεκτα στατιστικά στοιχεία:

  • Το Instagram έχει τώρα 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως
  • Πάνω από το 60% των χρηστών συνδέονται καθημερινά, με αποτέλεσμα το Facebook να έχει υποχωρήσει ως η δεύτερη πιο εύχρηστη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων
  • Το 32% των χρηστών του Διαδικτύου στις Η.Π.Α. είναι τώρα στο Instagram
  • Το 90% των χρηστών του Instagram είναι κάτω των 35 ετών
  • Το Instagram καταγράφει 3,5 δισεκατομμύρια ευνοϊκά νεύματα (likes) κάθε μέρα
  • Μέσα σε μια μέρα, ανταλλάσσονται 80 εκατομμύρια φωτογραφίες
  • Η χρήση του Instagram διπλασιάστηκε τα τελευταία δύο χρόνια
  • Όταν το Instagram εισήγαγε την δυνατότητα χρήσης βίντεο, περισσότερα από 5 εκατομμύρια αντηλλάγησαν μέσα σε 24 ώρες
  • Από τα 100 μεγαλύτερα ονόματα επιχειρήσεων στον κόσμο, το 90% έχει λογαριασμό Instagram
  • Η εμπλοκή μεγάλων επιχειρήσεων στο Instagram είναι 10 φορές μεγαλύτερη από το Facebook, 54 φορές μεγαλύτερη από το Pinterest και 84 φορές μεγαλύτερη από το Twitter
  • Πάνω από το ένα τρίτο των χρηστών του Instagram έχουν χρησιμοποιήσει μια κινητή συσκευή για να κάνουν online αγορές

 

Οδηγίες για τη δημιουργία αξιόλογων εικόνων στο Instagram

Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω οδηγίες για να δημιουργήσετε ασυναγώνιστες φωτογραφίες και βίντεο στο Instagram για την διαφήμιση της επιχείρησή σας.

Δημιουργήστε εικόνες που τραβούν την προσοχή

Το Διαδίκτυο είναι γεμάτο από καθημερινές εικόνες, οπότε προσπαθήστε να αναρτήσετε πρωτότυπες φωτογραφίες που τραβούν την προσοχή. Εκθέστε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με τρόπο οικείο για τον μέσο επισκέπτη. Αναδείξτε το εμπορικό σήμα σας και επιδιώξτε να προβάλλετε μια μοναδική ιστορία με κάθε φωτογραφία.

Ενδιαφέρουσες οπτικές γωνίες

Χρησιμοποιήστε ενδιαφέρουσες γωνίες λήψης στις φωτογραφίες σας. Δεν πρέπει όλα τα προϊόντα να εμφανίζονται σε ένα ράφι ή τραπέζι. Πως θα φαίνεται το προϊόν σας να κρέμεται από ένα χέρι ή να αιωρείται στο χώρο; Πώς μπορείτε να αποτυπώσετε την εικόνα των υπηρεσιών σας την στιγμή που εκτελούνται ή χρησιμοποιούνται, από μια μοναδική γωνία λήψης;

Ο φωτισμός είναι σημαντικός

Δώστε προσοχή στον φωτισμό και στη σκίαση των εικόνων σας. Μπορούν να δώσουν μεγάλη έμφαση και καλλιτεχνική ποιότητα όταν χρησιμοποιηθούν σωστά. Ωστόσο, όλοι γνωρίζουν ότι ο υπερβολικός φωτισμός δημιουργεί ανεπιθύμητη λάμψη, ενώ το λίγο φως κρύβει αυτό που προσπαθείτε να φωτογραφίσετε. Αν είστε αρχάριος, προσπαθήστε κατά τη λήψη των φωτογραφιών, ο φωτισμός να κατευθύνεται πάνω από το κεφάλι σας ή τουλάχιστον από πίσω σας.

Τα φίλτρα προσδίδουν ενδιαφέρον

Οι χρήστες του Instagram μπορούν τώρα να χρησιμοποιούν την εικονική πραγματικότητα για να προσθέσουν εφέ και πολλά περισσότερα στις φωτογραφίες. Αυτά τα φίλτρα μπορεί να είναι διασκεδαστικά και να βοηθήσουν στη δημιουργία αστείων εικόνων, αλλά μην το παρακάνετε. Τώρα πια είναι περισσότερο για προσωπική και λιγότερο για επαγγελματική χρήση, αν και η χρήση ενός φίλτρου περιστασιακά μπορεί να προσθέσει μια ιδιαίτερη προσωπική πινελιά στη διαφήμισή σας.

Χρησιμοποιήστε #Hashtags για να σας βρίσκουν

Οι αναρτήσεις στο Instagram με τουλάχιστον ένα hashtag έχουν 12,6% περισσότερη επισκεψιμότητα από αυτές που δεν έχουν κανένα. Χρησιμοποιήστε τα κορυφαία hashtags του Instagram που ταιριάζουν ειδικά στο κοινό σας. Ερευνήστε ποια hashtags χρησιμοποιούν οι επικεφαλής επιχειρήσεις του κλάδου σας, οι ανταγωνιστές σας και το κοινό που σχετίζεται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Οι ειδικοί του μάρκετινγκ συστήνουν την χρήση 3-5 hashtags σε κάθε ανάρτηση, αν και θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε έως και τριάντα.

Πληρωμένες διαφημίσεις με Call to Action

Με έναν επιχειρηματικό λογαριασμό Instagram, μπορείτε να δημιουργήσετε πληρωμένες διαφημίσεις με εξατομικευμένες «Προσκλήσεις για Ενέργεια» (Calls to Action) για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ένας εταιρικός λογαριασμός Instagram συνδέεται με ένα προφίλ της επιχείρησής σας στο Facebook που δημιουργείται δωρεάν. Οι πληρωμένες διαφημίσεις του Instagram εμφανίζουν το εμπορικό σήμα σας σε στοχευμένο είδος κοινού που έχετε επιλέξει και διαθέτουν συγκεκριμένα κουμπιά Call to Action, τα οποία συμβάλλουν στον πολλαπλασιασμό των αλληλεπιδράσεων των χρηστών.

Χρησιμοποιήστε λεζάντες

Προσθέτοντας επεξηγηματικές λεζάντες στις αναρτήσεις σας στο Instagram, βοηθάτε να παρουσιάσετε την ιστορία κάθε εικόνας σας. Λαμβάνοντας υπόψη πόσο γρήγορα οι χρήστες μετακινούνται επάνω στην σελίδα του Instagram, οι σύντομοι τίτλοι είναι οι καλύτεροι. Συμπεριλάβετε μια ερώτηση που προκαλεί σκέψη ή σχόλιο σχετικά με τη φωτογραφία. Συμπεριλάβετε μερικά σχετικά hashtags στο κάτω μέρος. Το Instagram εμφανίζει μέχρι τρεις γραμμές κειμένου λεζάντας, οπότε οποιοδήποτε κείμενο μεγαλύτερο από αυτό δεν θα εμφανιστεί, εκτός εάν ο επισκέπτης κάνει κλικ στην επιλογή «more».

Το Boomerang του Instagram

Το Boomerang είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη δημιουργία βίντεο που θα ενθουσιάσει το κοινό σας. Είναι μια εφαρμογή που παίρνει μια σειρά από φωτογραφίες και τις συνδέει όλες μαζί με τη μορφή ενός σύντομου βίντεο. Στη συνέχεια, αυτό το βίντεο μπορεί να αναρτηθεί και εμφανιστεί στο Instagram. Το βίντεο Boomerang επαναλαμβάνει τις εικόνες ώστε να δοθεί η εντύπωση ότι είτε το αντικείμενο είτε η κάμερά σας είναι σε συνεχή κίνηση. Αναρτήστε ένα Boomerang με λεζάντα και hashtags ακριβώς όπως θα κάνατε με μια φωτογραφία Instagram. Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να προσελκύσετε την προσοχή των χρηστών και να προωθήσετε την επιχείρηση και το εμπορικό σήμα σας.

Πώς μπορώ να αποκτήσω κοινό στο Instagram μου;

Η απόκτηση κοινού στο Instagram δεν είναι δύσκολη ή εξαιρετικά χρονοβόρα. Ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα για να αυξήσετε το κοινό σας στο Instagram σταδιακά:

 

Βήμα 1 - Αφιερώστε 5 λεπτά κάθε ημέρα για αναρτήσεις στον λογαριασμό σας στο Instagram

Οι επαγγελματίες μάρκετινγκ συμφωνούν ότι οι καλύτεροι χρόνοι για την ανάρτηση στο Instagram είναι Δευτέρα και Πέμπτη στις 2 π.μ., 8-9 π.μ. και 5 μ.μ. Οι βέλτιστες πρακτικές Instagram δεν απαιτούν περισσότερα από 30 hashtags, αν και 3-5 είναι το άριστο καθώς και 3 emojis. Να θυμάστε πάντα ότι κάθε κοινό είναι διαφορετικό, οπότε πρέπει να ελέγξετε ποια συχνότητα και ποια χρονική περίοδος ανάρτησης σας επιστρέφει την μεγαλύτερη ανταπόκριση των χρηστών.

 

Βήμα 2 - Μία ή δύο φορές την εβδομάδα, αναζητείστε την ομάδα πελατών που στοχεύετε και ακολουθήστε την

Εντοπίστε έναν ανταγωνιστή στο Instagram και ακολουθήστε τους ακολούθους του. Επιδιώξτε να προσθέσετε 25 - 100 νέους λογαριασμούς κατά τη διάρκεια κάθε συνεδρίας. Μόλις το κοινό σας αρχίσει να μεγαλώνει, μην ξεχάσετε να ασχοληθείτε με τις δικές τους αναρτήσεις. Τότε είναι η καλύτερη ευκαιρία για να καταγράψετε τα κορυφαία hashtags και τα θέματα που χρησιμοποιούνται από τους ανταγωνιστές σας και το κοινό τους, ώστε να τα περιλάβετε στις δικές σας αναρτήσεις. Σημειώστε επίσης τις ώρες και τις ημέρες της εβδομάδας που τα αναρτούν.

 

Πιστεύουμε τα παραπάνω να πρόσφεραν μια καλή εικόνα στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Instagram για να δημιουργήσουν ένα τεράστιο ακροατήριο με συνεχή αλληλεπίδραση με την επιχείρηση και να εφαρμόσουν τεχνικές μάρκετινγκ που θα αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Η μεγαλύτερη σωστή παρουσία στο Instagram παράγει περισσότερες επαφές και oi περισσότερες επαφές παράγουν περισσότερες πωλήσεις.

 

 

 

Πηγή: : Ελεύθερη απόδοση στα Ελληνικά δεδομένα από  μέλη του  ΚΕΜΕΛ                         https://www.score.org/blog/how-small-business-owners-can-take-advantage-...

Ενημερωθείτε για τα νέα του ΚΕΜΕΛ όπως Εκπαιδευτικά Σεμινάρια, Ευκαιρίες Χρηματοδότησης, Networking κ.α., κάνοντας εγγραφή στο Newsletter εδώ:
Όροι Χρήσης