Όποιος ασχολείται με την διοίκηση μιας επιχείρησης γνωρίζει ότι πρόκειται για σκληρή και απαιτητική δουλειά. Πρέπει να συντονίσει την παραγωγή των προϊόντων (ή υπηρεσιών), τις πωλήσεις, την διανομή των προϊόντων, να ελέγξει τα οικονομικά της επιχείρησης και την ρευστότητα, να καταστρώσει την στρατηγική και να εμφυσήσει το όραμα στους ανθρώπους γύρω του.
Όμως για να πετύχει να έχει αφοσιωμένους και δραστήριους υπαλλήλους θα πρέπει να διοικεί σωστά και να δημιουργεί ένα χαρούμενο και δημιουργικό περιβάλλον μέσα στην επιχείρηση, που τελικά θα συμβάλλει στην απογείωση της επιχείρησης και στο τέλος σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
Ως βοήθεια σε αυτούς που διοικούν, το μέλος του ΚΕΜΕΛ Γιώργος Χρυσικός, εντόπισε μερικά από τα πιο συνήθη λάθη που κάνουν οι διοικούντες και δίνει μερικές συμβουλές για την αποφυγή τους.
Θα τα βρείτε όλα σε μια σύντομη παρουσίαση που επιμελήθηκε. Για να δείτε την παρουσίαση πατήστε εδώ...