Ραδιοφωνική παρουσίαση Μανώλης Χλουβεράκης (ΚΕΜΕΛ)
Η επιχειρηματικότητα ξεκινά με την «έμμονη» προσωπική άποψη κάποιου ατόμου η μιας ομάδας οτι έχουν εντοπίσει μια «μεγάλη» ιδέα που έχει σημαντικό επιχειρηματικό ενδιαφέρον. Οτι δηλαδή, υπάρχουν πολλοί πελάτες που θα αγοράσουν το προϊόν στο οποίο μεταφράζεται η ιδέα τους. Με βάση τη προσωπική αυτή διαίσθηση, οι περισσότεροι επιχειρηματίες ξεκινούν τη σχετική δραστηριότητα.
Η πείρα έχει δείξει οτι η προσωπική άποψη οσον αφορά την επιτυχία μιας επιχειρηματικής ιδέας δεν αρκεί. H προσωπική άποψη πρέπει να επιβεβαιώβεται με σχετική έρευνα αγοράς οτι πράγματι υπάρχει σημαντική ζήτηση γι’ αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία. Και όταν λέμε να γίνει έρευνα αγοράς δεν λέμε να πληρώσει κανείς σε μια εταιρία ερευνών. Μπορεί αυτό να το κάνεις και μόνος του κυρίως ψάχνοντας στο διαδίκτυο.
Οι ερωτήσεις που πρέπει να απευθύνει κανείς στον εαυτό του για ένα γρήγορο σκρινάρισμα της επιχειρηματικής ιδέας είναι :
Πάντως για να αισθανθείτε πιό σίγουροι για αυτό που πάτε να ξεκινήσετε χρειάζεται, πέρα από τα παραπάνω, να αφιερώσετε χρόνο και προσπάθεια και να ετοιμάσετε το επιχειρηματικό σχέδιο για την ιδέα σας.
Τι είναι όμως επιχειρηματικό σχέδιο και από ποιά μέρη αποτελείται; Μπορείτε να βρείτε ένα οδηγό ανάπτυξης επιχειρηματικού στο website του ΚΕΜΕΛ www.kemel.gr