Η συνεργασία του ΚΕΜΕΛ με το OK!Thess συνεχίστηκε με συμμετοχή του και στον νέο κύκλο επιτάχυνσης , στο Bootcamp που υλοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο 19 και την Κυριακή 20 Ιανουαρίου .
Πιο συγκεκριμένα το Σάββατο παρουσιάσθηκε η εξέλιξη του Μαρκετινγκ, η οποία οδήγησε στην αναγκαιότητα της χρήσης του Business Model Canvas ως πελατοκεντρικού εργαλείου.
H παρουσίαση από κάθε ομάδα της αποτύπωσης της αρχικής ιδέας στη μορφή του Καμβά, απετέλεσε την αφετηρία του “ταξιδιού” και της σταδιακής εξέλιξης τουs από την επιχειρηματική ιδέα στη δημιουργία μιας βιώσιμης επιχείρησης .
Την Κυριακή συνεχίστηκε το Bootcamp με την παρουσίαση βασικών χρηματοοικονομικών εργαλείων και ασκήσεων στο workshop όπου το οικονομικό μοντέλο της επιχείρησης συνδέθηκε με το business Model Canvas με επεξήγηση βασικών οικονομικών εννοιών και εργαλείων . Παράλληλα με τις ασκήσεις αναδείχτηκε η αξία και ο τρόπος χρησιμοποίησης των εργαλείων αυτών
Έτσι αναδείχθηκε και η συμβιωτική σχέση Marketing & Finance , δεδομένου ότι επηρεάζουν και επηρεάζονται από έσοδα και κόστος