«Τα ΝΑΙ και ΌΧΙ στην Διοίκηση Επιχειρήσεων»
(Απευθύνεται σε όσους «επιχειρούν»)
Ποια είναι τα συνήθη λάθη στην Διοίκηση μιας επιχείρησης που καταστρέφουν την ηρεμία και το δημιουργικό περιβάλλον με συνέπεια την κακή απόδοση των εργαζομένων.
Το μέλος του ΚΕΜΕΛ Γ. Χρυσικός ετοίμασε μια παρουσίαση όπου αναλύει τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ που πρέπει να γνωρίζουν οι διοικούντες.
Το ΚΕΜΕΛ φιλοξενεί στην on line Βιβλιοθήκη του πολλά άρθρα, παρουσιάσεις και video που αφορούν την επιχειρηματικότητα, τους νέους επιχειρηματίες και τις μικρές επιχειρήσεις. Κάθε Παρασκευή σε αυτήν εδώ την θέση θα βρίσκετε ένα επιλεγμένο Post, με σύντομο περιεχόμενο αλλά εξαιρετικά χρήσιμο και ενδιαφέρον.
Την άλλη εβδομάδα θα παρουσιάσουμε τις «5 τακτικές για να βελτιώσεις την αφοσίωση του πελάτη στην εταιρεία σου». Είναι πολύ σημαντικό για την επιχείρηση να γνωρίζει τους πελάτες από όπου προέρχονται οι πωλήσεις και να αναπτύσσει τεχνικές διατήρησης των πελατών. Οι πιστοί και αφοσιωμένοι πελάτες θα είναι οι υποστηρικτές των προϊόντων αλλά και οι καλύτεροι πρεσβευτές προς τον έξω κόσμο.